Mä olen miettinyt, että millainen ihminen on Tavis. Tai Pissis. Tai ihan mikä vaan. Siis kun eihän kukaan oikeasti myönnä, että joo, mä olen tälläinen Tavis vaan. Tai joku meikkien suurkuluttaja ja minihameeseen tms. pukeutuva tyttö myönnä olevansa Pissis, ei kun Pissikset on vähän eriasia, niin. Siis loppujen lopuksi, mitä me noilla sanoilla teemme? Emme mitään, jos rehellisiä ollaan. Ne on tarkoitettu ain ja ainoastaan yleistämiseen. Mä ainakin saisin kohtauksen, jos joku sanoisi mua Tavikseksi tai Pissikseksi, koska en todellakaan ole kumpaakaan. Huomaatteko? Mä en myönnä olevani kumpaakaan, joten mikä mä olen? Erilainen nuori? Ei, kun minä olen vain Minä, Amber. Onko siis oikein haukkua luokan prinsessaa Pissikseksi tai Snobiksi? Tai luokan hiljaisinta poikaa Hikeksi ja Lukutoukaksi? Ei niin. Me emme voi sanoa toisista ihmisistä sellaista, mitä emme myönnä itsesämme. Jos todella myönnät, että joo, mä taidan olla aika Tavis, voit hyvällä omalla tunnolla sanoa niin muistakin. Mutta muuten meillä ei ole siihen oikeutta. Ihmiset kun ovat yksilöitä, kuuluivat he mihin porukkaan tai jengiin tahansa. Ja tämä asia on unohtunut monelta. Me emme saisi arvostella ihmisiä yleistämällä heitä, meidän pitäisi tutustua heihin itseensä. Me kun olemme kaikki erilaisia, vaikka sitä ei ihan heti uskoisi. Niin että ihmiset hyvät, älkää olko Taviksia tai Pissiksiä tai Luusereita, olkaa sitä mitä te olette. Ja jos suoraan sanotaan, meistä kukaan ei ole ainakaan Tavis. ;D