Mä olen miettinyt että miksi aina oletetaan, että pojat tykkää tietyn laisista tytöistä ja päinvastoin. Sehän on naurettavaa. Mä haluaisin kysyä siltä henkilöltä kuka tuon on keksinyt niin pari kysymystä. Ensimmäinen niistä olisi miksi ja toinen miten niin. Ensinnäkin, tytöille, tai pojille, kellä on huono itsetunto, tuo aiheuttaa ongelmia. He tekeytyvät sellaiseksi ihmiseksi, jollaisesta ajattelevat ihastuksensa pitävän. Mielistelyä. Mulle herää kysymys että miksi pitää miellyttää jotakin? Miksi ei saisi olla oma itsensä? Saa ja pitääkin. Kukaan (no, ei voi yleistää...) ei tykkää ihmisestä, joka ottaa kaiken kirjaimellisesti. Jos Miina sattuu koulussa kuulemaan, että Joonas tykkää tytöistä joilla on pitkät ruskeat hiukset, niin eikös Miina marssi kampaajalle ja ilmoittaa että se on nyt hiuspidennyksen ja värjäyksen aika. Tai Jussi kuulee Viivin kamulta, että Viivi ihastuu aina renttuihin, niin eikös Jussi kaiva kaapista katu-uskottavat lökärit ja hupparin kauluspaidan ja mustien suorien housujen sijaan. Tupakkakin roikkuu suussa. Mä en oikeastaan tajua ihmisiä, jotka eivät huomaa omaa tyhmyyttään kun roikkuvat toisten perässä. Yleensä, tai ainakin joskus käy niin, että se ihastus alkaa inhoamaan ihastunutta ilman mitään kummallisempaa syytä. On vaan ärsyttävää kun tyyppi roikkuu kannoilla koko ajan ja hymyilee kuin missi kameralle. Mutta onhan sitten niitäkin ketkä nauttivat huomiosta. Niitäkään mä en tajua. Kuka oikeasti haluaa että perässä roikkuu koko ajan joku? No, se on jokaisen oma asia...Mutta tässä mä yritin sanoa, ettei pidä muuttua muiden takia, vaan olla ihan oma itsensä, vaikka välillä se tuntuisi kuinka kamalalta tahansa. Esittäminen voi kostautua myöhemmin. Ei ole mikään häpeä olla juuri sinä, vaikka sinulla ei satu olemaankaan sellaisia hiuksia, joista Teemu tykkää. Mutta kun ulkonäkö ei ole pääasia.Muistakaa se ollessanne ihastuneita tai jotain muuta.

Poistin tekstistä vahingossa osan, joten jos siellä lukee jotakin aivan outoa niin älkää ihmtelkö. Mä kun en muista että mitä olin sinne kirjoittanut. Ja käykääpäs tässä blogissa, siellä on muutamia tosi osuvia ja hienoja kirjoituksia: http://Pirates.vuodatus.net/