Mä olen miettinyt, että onko jokaisella todella olemassa Se Oikea. Onko? Tosi vaikea kysymys, johon ei taida olla vastausta. Enkä mä todellakaan tiedä, pitäisikö tuohon uskoa. Ei varmaan. Mä en tajua edes koko käsitettä, Se Oikea? Miksei Vasen? Ihmisellä on yleensä elämänsä aikana niin monta suhdetta, että joka kerta sitä ajattelee, että tämä on nyt varmaan se oikea, ainakin musta tuntuu ihan siltä. Ja jos asiaa kysyy tältä Oikealta, totta kai tämä vastaa olevansa Se Oikea. No, jos sellainen Oikea on oikeasti olemassa, niin mistä sen tunnistaa? Onko sillä samanlainen ulkonäkö kuin imelissä prinsessa& prinssi kuvitelmissasi? Vai kenties ihan jotain muuta? Niin, sitä kun ei heti voi tietää, kun kyseisellä ei varmaan ole kädessä kylttiä, missä lukee: Olen Se Oikea, tule Sinä Oikea poimimaan minut mukaasi! Ehei. Mutta joskus sitä vaan löytää sen Oikean vaikka mistä. Kaupan hygienia osastolta, marketin kassajonossa, baarissa, telkkarin tietokilpailuvisassa tai jossakin naittamisohjelmassa...mahdollisuuksia on monia. Mutta mistään ei kannata etsiä. Jos olet Sen Oikean kannoilla, älä tee mitään, hän kyllä löytää sinut. Tai ei silloin jos on yhtä avuton kuin sinä! Joten jos haluat jotakin tapahtuvan, älä odotta ihmettä, sill ihmeitä tapahtuu vain jos niitä vähän avittaa. Hyvä esimerkki tästä on uusi ihminen tässä maailmassa, vauva. No, ei siitä sen enempää...

Mä olen myös miettinyt, että onko olemassa oikeaa rakkautta, niin vahvaa, että se kestää läpi koko elämän. Voiko kaksi ihmistä rakastaa toistaan niin paljon? Mä haluaisin uskoa siihen, mutta media on hieman tallonut tuota uskoa jatkuvilla ero-otsikoilla. Mun mielestä naimisiin ei vaan noin mennä ja päräytetä, ja erota sitten kun toiseen kyllästyy ja rahat loppuu. Ei näin, hyvät ihmiset. Rakkaus on vakava asia, koska sen pitäisi olla kaikista maailman voimista vahvin. Rakkautta ei saa heittää menemään, vaikka tuntuukin, että särkynyt sydän on vain paino ruumiissa. Mutta se voi myös korjaantua. Sinun pitää ajatella, että sen särkijä oli houkka, kenellä ei ollut sinulla mitään annettavaa, vaikka sinä annoit kaikista suurimman: sydämesi. Että älkää ihmiset tehkö mitään mikä voisi satuttaa sitä, ketä te rakastatte! Sillä jos ihan oikeasti rakastatte jotakin, ette kuolisi hänen puolestaan, vaan kuolisitte hänen kanssaan. Antakaa ihmeiden tapahtua, mutta auttakaa sen tapahtumisessa vähän, niin ihmeellä on suuret voimat uuteen. :)