Tänään luin kirjaa paranormaaleista ilmiöistä ja ajattelinkin kirjoittaa siitä. Nimittäin aihe on ihan hirveän kiinnostava ja kaiken lisäksi se jakaa mielipiteitä. Onko olemassa ufoja? Uskotko kummituksiin? Entäs onko noitia olemassa? Entäpä Loch Nessin hirviötä? Erittäin mielenkiintoista. Minä voin tässä ihan suoraan sanoa, että ihan oikeasti uskon noihin kaikkiin. En ihan kirjaimellisesti, mutta minulla ei ole mitään syytä kieltää edellä mainittujen asioiden olemassa oloa. Miksei ufoja voisi olla? Niin, hyvin harva on niitä nähnyt ja hyvin harvalla on isompia perusteluita mielipiteelleen. Mutta, kun kerran maailmankaikkeus on näin hirvittävän suuri, onko meillä ihan oikeasti syytä olettaa, että olemme sen ainoita eläviä ja ajattelivia olentoja? Tai kummitukset, henget sun muut. Olen ihan varma, että sellaisiakin on olemassa. Olen itse kuullut ja nähnyt, en nyt voi kutsua niitä kummituksiksi, mutta jotakin olentoja kumminkin. ( joulupukkia ei nyt todellakaan lasketa tähän! ) En puhu asiasta kenellekään, koska moni luulisi minun laskevan leikkiä ja olevan ihan tärähtänyt. Mutta olen sitä mieltä, että henkilö, kuka ei vastaaviin olentoihin usko, ei voi niitä nähdä. Tämän jutun pointti on se, että kaikkea ei tarvitse todistaa järjellä tai tieteen keinoin. Jotkut asiat ovat ja pysyvät, ja voi olla, että niihin ei koskaan saada täydellistä vastausta. Älä aina usko siihen mitä sinulle kerrotaan, epäile. Me emme voi väittää myöskään mitään, ellemme toisin todista. Esimerkiksi ufoja on olemassa, tai toisen maailman asukkeja, kunnes toisin todistetaan. Tätä mieltä minä olen, kaikkea ei aina tarvitse nähdä omin silmin uskoakseen johonkin, ihan vaan vinkkinä kaikille.