Mä olen miettinyt, että mitä rakkaus on. Aina puhutaan rakkaudesta, mutta mulle on ihan tosi epäselvää, että mistä tietää että joku toinen on rakastunut. Sitä paitsi mun mielestä rakkaus-sanasta on tehty liian myyvä ja ällöttävä ilmaisu. Ei minusta rakkaus ole sitä, mitä juorulehdet hehkuttavat, että kaksi julkkista tapasi jossakin gaalassa ja viikon päästä täräyttivät naimisiin ja nyt se nainen on paksuna. Se on ihan jotain muuta kuin rakkautta, sanon minä. Oikeastaan olen sitä mieltä, että ihminen ei edes itse tiedä, milloin on rakastunut. Niin hölmöltä kuin se kuulostaakin. Mutta totta se on, mistä joku ihan tosi voi tietää, onko se vain ensihuumaa ja ihan oikeaa rakkautta? Tiedän kuulostavani tyhmältä, mutta tämä on minun mielipiteeni. Sitä paitsi olla rakastunut ja rakkaus on kaksi eri asiaa. Rakkaus on sitä, kun oikeasti tarvitsee ja pitää jostakin ihmisestä niin paljon, että ilman häntä eläminen ei olisi helppoa, ainakaan vähään aikaan. Enkä nyt puhu pelkästään mistään tyttö-ja poikaystävä lässytyksestä, koska niissä tapauksissa olen sitä mieltä, ettei se ole mitään kummempaa kuin että tunteemme kehittyvät. En kuitenkaan tarkoita, etteikö nuori voisi olla rakastunut, mutta joo...Se on aika henkilökohtainen asia, enkä halua yleistää. Mutta olla rakastunut on niin typerä ilmaisu, että haluaisin poistaa sen koko Suomen kielestä! Miksi pitää edes olla rakastunut? Ei miksikään. Rakastuneita ollaan vain yhden hetken ajan, jolloin ei enää olla rakastuneita vaan olemme itse rakkaudessa. Rakkaus on asia, jota me kaikki koemme koko ajan ja tulemme aina kokemaan, siitä ei käy kieltäminen. MUtta minä en halua olla rakastunut, haluan olla minä, ja joskus minä ja sinä. En halua rakastajaa, vaan sielunveljen, sitten joskus. Rakastaa me osaamme kaikki, mitä ikinä sitten rakastimmekin.

Tuo oli vaikeaa! Yrittäkää saada siitä jotain irti...Ei ole mikään ihme jos puhuin itseni "pussiin", en oikein osannut pukea ajatuksiani sanoiksi ihan niin kuin ajattelin, mutta tulipahan jotain. Kirjoitin tuon Porcelinen (kirjoitinkohan oikein..? Jos en, olen pahoillani!) toivomuksesta. =)