Saunatontun pyynnöstä!

Se on sitten ihanaa kun on sisaruksia. On,on. Mä en tiedä, miten pärjäisin omaa siskoani, vaikka se hullulta kuulostaakin. Ihan oikeesti, kun miettii, sisarukset on meille ihan hirveen tärkeitä. Ainakin silloin kun niitä tarvisi johonkin...Itse olen isosisko, mikä on tosi hyvä juttu ainakin mun siskon kannalta. Me ollaan aika läheisiä. Eikä tapella kamalan usein, sanaharkkaa tosin on. Jos mä mietin, että millaista olisi, jos mulla ei olisikaan siskoo, niin mä olisin taatusti paljon kuivempi tyyppi. Siskon kanssa on kiva harrastaa tosi tyhmää huumoria. Ja jutella sen kanssa kaikkee typerää lihapullien mausta aina siihen, että onko uskovainen vai ei. Mä oon välillä miettinyt, että jos mulla olisikin veli. No se olisi veli, sillä siisti. Ja poika, mikä tietty rajaisi varmaan jossakin määrin keskusteluaiheita, mutta sukua se mulle kumminkin olisi.

Mä tässä yritän sanoa, että vaikka meidän pikkuiset sisarukset, tai isommatkin, on välillä niin ärsyttäviä, että niitä tekis mieli mätkiä pesäpallo mailalla päähän, että sieltä tulis muutakin kuin pelkkää puheripulia, niin ei kannata. Ja vaikka sun pikkuveli olis löytänyt sun salaisen päiväkirjan ja lukenut sen, niin älä tapa sitä sillä kirjalla vaan sano, että se on sun kaverin, joka ei uskalla säilyttää sitä kotonaan, koska silläkin on yhtä söpö ja ihana pikkuveli. Joo, ei välttämättä tepsi jos sun veli yhtä fiksu kuin sinä itse, mutta kannattaa yrittää. Ja sitä paitsi kymmenessä käskyssä ilmaistaan ihan selvästi, että tappaminen on kielletty.

Sisarukset on meille korvaamattomia, vaikka sitä ei ihan aina uskois. Niitä ei ole kaikilla, ja ne kaikki, kellä ei niitä ole, on niitä nuoria, jotka on vähän umpimielisiä. Sisarukset pitää meidät virkeinä ja hyvä kuntoisina, kun niitä jahtaa ympäri pihaa pelkissä alusvaatteissa kun ne on pöllinyt sun vaatteet. Niin ja kannattaa noudattaa niitä muitakin kymmenen käskyn ohjeita, tai ainakin pikkusen soveltaa.

PS. Saunatonttu, tuskin sun veli pahastuu, vaikka söitkin sen sipsit, syötät sille sun sukat, jos se alkaa kitistä!