Mä olen miettinyt, että kuinka erilaisia me ihmiset olemmekaan. Siis sehän on aivan päivän selvää, ja tässä kohtaa joku jo miettii, etten sitten aiemmin tuota ole tajunnut. No olen. Mutta sen tajuaminen toisinaan on ihan kamalan vaikeaa. Ihmisillä on halu tehdä asiat omalla tavallaan, niin kuin he ovat ne tottuneet tekemään. Ja jokaisella on oma tapa. Sitten sitä ollaan ihan pulassa kun ei saakaan tai voikaan käyttää sitä omaa tapaa. Ainakin minusta se on suunnattoman ärsyttävää. Tämän takia en esimerkiksi käy usein ystävieni kanssa missään kaupoilla, koska tykkään  tehdä asiat juuri niin kuin minä haluan. Jos olen kamuni kanssa vaikka vaatekaupassa, tulee tunne, että toinen ei jaksa odottaa jos mä sovitan jotain tai katson tarkkaan tuoteselostukset jostakin kosmetiikka jutusta. Jokainen ajattelee omalla tavallaan, ja joskus tulee ristiriita tilanteita, kun toinen on toista mieltä ja toinen toísta. Mutta on hyvä ettei kukaan ole täysin samanlainen. On kuitenkin mukavaa shoppailla esimerkiksi siskon kanssa, jonka tottumukset tietää melkein pilkulleen. Huomaa myös, että ihmisten elämän arvot ovat täysin erilaisia. Toisille riittää että on onnellinen, toiset haluavat valtaa ja rahaa. Raha ei sinänsä ole pahasta kenellekään, ilman rahaa kun tässä ihmiskunnassa ei voi omistaa mitään maallista. etenkin se minua harmittaa, kaikki on niin maallista ja pinnallista. Inhoan ihmisiä jotka eivät viitsiydy katsoa pintaa syvemmälle, vaan näkevät vain rumat kasvot ja koukkujalat.

Jaa...Mun ajatukset on tällä hetkellä niin sekavat, että tiedä mitä kirjoittais saatikka sanois. Olen kuitenkin tekemässä omia sivuja, joten täällä minua ei kamalasti näy. Ja ei tämä enää kamalasti innostakaan varmaan tulee sinne mun sivuille sitten sellainen hieman erilainen blogi. Tulen laittamaan sen tänne sitten. :)